انتقاد والرو از آکادمی رئال مادرید
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال


در آکادمی رئال مادرید، هیچ صداقتی وجود نداشت ...


    به گزارش فوتبال-ایتالیا، محصول آکادمی رئال مادرید که سابقه 76 بازی برای تیم بی این باشگاه را در کارنامه دارد، به انتقاد از وضعیت حاکم در این تیم پرداخت: "فوتبال برای من همیشه جنبه سرگرمی داشت تا اینکه در سن یازده سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شدم. من به عنوان یک ستاره جوان، با 300 بازیکن تمرین کردم و 85 درصد آنها نتوانستند به دور بعد راه پیدا کنند. در واقع آنها دوره جوانی خود را فدای هیچ کردند. در آکادمی رئال هیچ صداقتی نبود.در آنجا همه چیز استرس زا بود زیرا موفقیت شما به این ربط نداشت که در زمین فوتبال چه می کنید، بلکه همه چیز به تصمیم مربیان مربوط می شد. چیزی شبیه مسابقه اکس فکتور، با این تفاوت که مردمی هم نبودند که از شما حمایت کنند."

    "در رئال به شما دستمزد خوب، یک خانه، یک ماشین و یک ساعت لوکس می دهند. شما در سیاره دیگری زندگی می کنید، در اوج! اما این فوتبال واقعی نیست. من پیشنهادهای دیگری جز فیورنتینا داشتم اما هیچکدام تجربه حضور در شهری مانند فلورانس را به من ارائه نمی دادند. در ابتدا، وقتی بازی تمام شد، پیاده از استادیوم خارج شدم و هیچکس من را نشناخت. شاید مردم من را به خاطر اینکه از سوپر مارکت محلی خرید می کنم، اتاق فرزندانم را مرتب می کنم یا مانند یک توریست در شهر پرسه می زنم، تحسین می کنند. این مایه افتخار من است. این مردم 12 ساعت در روز کار می کنند و ما فقط سه ساعت تمرین می کنیم. ما باید از ستاره گونه برخورد کردن با سایرین خودداری کنیم و ابهامات پیرامون خود را پاک کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 31324
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1